Andet multimedie
bentjuul 3670
Ventura til Quark
Fra : Storm

Dato : 25-02-03 21:04

Er der nogen måde at konvertere en større Ventura fil på, så Quark kan
arbejde videre med dokumentet (Evt. beholde forme/typografering)?

Jeg kender intet til Ventura. (Udover hvad Bjørn fortæller her i gruppen

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Studio Smalbro

Dato : 25-02-03 21:27

Det kommer meget an på hvad der er i venturafilen. Og hvilken version af
Quark du vil over i. Du kan evt. sende den til mig - så kan jeg tage et kig
på den.
Kh
Bjørn

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 26-02-03 07:56

Hej Nina

> Jeg kender intet til Ventura. (Udover hvad Bjørn fortæller her i gruppen

Her har du en oplagt mulighed for at snuse til en anden religion (det er ik
fordi jeg ønsker at starte en krig her) men Corel giver dig mulighed for en
Gratis Ventura i 30 dage. Hvis du bor i Jylland/Skanderborg området, og har
lyst - så skal det være mig en fornøjelse at introducere dig til Ventura
(tlf. 86 57 09 99). Som ifølge min overbevisning p.t.er det bedste program
til sideombrydning.

Mvh
Anders Rehhoff

Fra : Storm

Dato : 26-02-03 08:44

Anders Rehhoff <artryk@post11.tele.dk> wrote:

> [...]
> (tlf. 86 57 09 99). Som ifølge min overbevisning p.t.er det bedste program

Det var da et tilbud.
Mit store problem er nu at koncentrere mig om det jeg har gang i, og
ikke kaste mig over alt hvad jeg synes lyder spændende, så det er
ikke af religion, men fornuft hvis jeg beslutter at det ikke er lige nu,
jeg skal lære Ventura.
Men jeg gemmer infoen - selv om jeg altså bor på den anden side af et
par bælter

--
Venlig hilsen
Nina Storm