Andet multimedie
bentjuul 3670
hjælp til billedredigering
Fra : Jesper

Dato : 24-02-03 21:19

hej

jeg håber dette er det rigtige sted spørge.

jeg er i den situation at jeg lige har købt hus på landet, og står foran at
skulle skifte noget stråtag ud på den ene bygning. nu er vi så kommet i
tvivl om, om vi kunne tænke os tegltag i stedet, og så kommer mit spørgsmål.
er der nogle i dette forum der har kendskab til et program hvor jeg kan
sætte forskellige tagtyper på et billede af mit hus. jeg har nogle
digitalbilleder til at ligge som jeg kan arbejde ud fra. vi vil meget gerne
se det inden vi træffer beslutningen, da det er en rimelig stor udskrivning

på forhånd tak

jesper

Fra : KNL DtP

Dato : 24-02-03 21:42

"Jesper" <pimpf@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> jeg er i den situation at jeg lige har købt hus på landet, og står foran at
> skulle skifte noget stråtag ud på den ene bygning. nu er vi så kommet i
> tvivl om, om vi kunne tænke os tegltag i stedet

Hvis du lige smider et par billederne af huset med den nuværende tagbeklædning og et
par af et tegltag op på en side eller i dk.binær, så vil jeg da godt lige bruge 5 min
på at skifte taget :)

Prøv og se om du ikke kan få taget billedet af et tegltag i nogen lunde samme
vinkel - så bliver det endelig billede nemlig pænest...

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk