Andet multimedie
bentjuul 3670
Genstart af computer ved DirectX 8.1 i Win~
Fra : Morten Beutelmann

Dato : 24-02-03 16:25

Hejsa

Er der nogen der ved noget om, hvorfor min computer hele tiden
genstarter eller krakker, når jeg prøvet at spille et af de nye spil.
Jeg har et ASUS V8420 GeForce 4, TI4200, 128 MB grafikkort, har
installeret de nyeste drivere. Jeg fatter det simpelthen ikke. Min
computer laver samme nummer med andre grafikkort. Jeg har desuden den
nyeste BIOS på bundkortet.

Please, nogen må vide noget....

Fra : Sp@cey

Dato : 24-02-03 16:47

Det er ikke et varme problem?
Jeg havde det samme problem, men det hjalp sq noget at hive siden af
kabinettet!

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Madsen

Dato : 24-02-03 17:00

Morten Beutelmann skrev:

> [...]
> Jeg har et ASUS V8420 GeForce 4, TI4200, 128 MB grafikkort, har
> installeret de nyeste drivere. Jeg fatter det simpelthen ikke.

Måske der er større chance for hjælp i den gruppe som omhandler
grafikkort. Her i gruppen snakker vi om grafik fremstillet på
computeren.

Se: <http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.grafikkort>
og evt.: <http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.grafik>

Madsen.

Fra : Christian

Dato : 24-02-03 17:01

On 24 Feb 2003 07:24:34 -0800, morten_beutelmann@msn.com (Morten
Beutelmann) wrote:

> [...]
>installeret de nyeste drivere. Jeg fatter det simpelthen ikke. Min
>computer laver samme nummer med andre grafikkort. Jeg har desuden den

Jeg har nøjagtig samme problem (og samme HW), så hvis du finder ud af
det må du da gerne give lyd fra dig.

/Christian