Andet multimedie
bentjuul 3670
Fra : MaRk

Dato : 23-02-03 15:18

Hej

Vil gerne lave mit xp vildt lækkert at se på.

Har det meste på plads nu, men den start knap er stadig _grøn_ jeg vil gerne
have den grå eller sølv eller sådan noget så det passer med resten.

Hvordan laver jeg om på den??
Hvordan kan jeg selv lave temaer til windows xp pro dk??

Se billedet der ligger i news:dk.binaer under mane skrivebord xp
eller her news:3e58d6e6$0$190$edfadb0f@dread15.news.tele.dk... (ved ikke om
det funker)

Mvh
Mark

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 23-02-03 17:07

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvordan laver jeg om på den??
> Hvordan kan jeg selv lave temaer til windows xp pro dk??

Du får nok det bedste svar i news.dk.edb.system.ms-windows. , i denne
gruppe får du svar på alt vedr. grafikbehandling på computer.

-
Poul E. Kristensen

Fra : MaRk

Dato : 23-02-03 19:19

"Poul E. Kristensen" <pekris@city.dk> skrev i en meddelelse

> "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse

> gerne

> Du får nok det bedste svar i news.dk.edb.system.ms-windows. , i denne
> gruppe får du svar på alt vedr. grafikbehandling på computer.

oki har futtet.
Mente bare at temaer havde lidt med grafik at gøre =)

Mvh
Mark

Fra : MaRk

Dato : 23-02-03 18:31