Andet multimedie
bentjuul 3670
Skilteplader
Fra : Incognito

Dato : 21-02-03 14:42

Hvad er det for et materiale skiltemalere/virksomheder bruger til skilte?
Det man som regel skraber folie og sådan noget på?

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-02-03 19:27

Jeg vil tro det kan være polycarbonat, som er meget hårdt eller en variant
af polyetylen

Kh
Bjørn

Fra : Erik Andersen

Dato : 22-02-03 10:40

Der findes også noget fortræffeligt materiale, der hedder opskummet pvc (jeg
mener det hedder sådan). Det er billigt og let at bearbejde og holder sig
ganske godt udendørs. Fås i alle mulige tykkelser.
Mvh
Erik

Fra : Incognito

Dato : 22-02-03 13:21

Hvor fås sådan noget?

Fra : Erik Andersen

Dato : 22-02-03 14:21

Jeg plejer at købe mine hos et skiltefirma. De plejer at have en mængde
rester, der kan erhverves ret billigt.
/Erik

Fra : Lg

Dato : 22-02-03 17:28

"Incognito" <i_want@no_spam.de> skrev i en meddelelse
> Hvor fås sådan noget?

Hvad og hvor stor en plade skal du bruge ?.. Jeg har nogen stumper..du evt.
kan købe.
10mm tykke. / Hvid..

Mvh. Lars.

Fra : Incognito

Dato : 23-02-03 18:44

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan købe disse engros da jeg fremover skal
afsætte større mængder af disse. Derfor er jeg desværre ikke interesseret i
rester eller at handle hos skiltefirmaer.
Men ellers tak anyway =)

Fra : Erik Andersen

Dato : 23-02-03 18:50

Jeg mener de fås ved RIAS i Roskilde, men er ikke helt sikker.
/Erik