Andet multimedie
bentjuul 3670
Splash 6.0
Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 20-02-03 17:09

Nogle i NG der kender til software opsætningen af Splash 6.0 RIP til
udskrift på en Xerox DocuColor 5750.

Den laver nogle meget flotte print af vektorgrafik, men ikke af billeder.

Når jeg bare printer s/h - f. eks. breve, er det heller ikke skarpt og
mættet at se på......

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign - Skilte & Solfilm
Strandvejen 52
5240 Odense NØ

Tlf. 63 10 50 58 Fax 63 10 50 78

Websites www.ide-sign.dk / www.3M-solfilm.dk

E-mail: info@ide-sign.dk

Fra : Scotty

Dato : 20-02-03 17:56

Jeg har selv haft en 5750'er med en Splash6.0, og kender udmærket dit
problem. Tror ikke det har noget med din rip og gøre. Men 5750'eren har den
fejl at den - hvis du printer CMYK 100,100,100,100 laver nogle
lorteudskrifter, da teksten flyder ud. Men i den grafiske branche defineres
sort ALDRIG som CMYK alligevel :) Den definderes som 100%K, evt 20% CMY
oveni...

Har du ikke en serviceaftale på din maskine?

Mvh
Dan Frederiksen
Rotation Media
www.rotation-media.dk