Andet multimedie
bentjuul 3670
Tegninger af biler
Fra : Stefan Frederiksen

Dato : 20-02-03 11:51

Jeg skal lave logodesign til et firma. De vil gerne ha eks. på hvordan
logoet ser ud på deres firmabiler. Findes der et sted på nettet, hvor man
kan downloade stregstegninger af diverse bilmærker ?

På forhånd tak

Stefan Frederiksen

Fra : news.worldonline.dk

Dato : 20-02-03 12:29

Har du noget bestemt mærke i tankerne? Jeg har en lille samling af
forskellige biler.
Kh
Bjørn

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-02-03 13:19

> Jeg skal lave logodesign til et firma. De vil gerne ha eks. på hvordan
> logoet ser ud på deres firmabiler. Findes der et sted på nettet, hvor man
> kan downloade stregstegninger af diverse bilmærker ?

Jeg ville personligt tage et (digital) foto af deres konkrete biler og så
lave resten i Photoshop.

mvh
Kim Jensen

Fra : Lg

Dato : 21-02-03 00:54

"Stefan Frederiksen" <tegnestuen-undertryk@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3e54b310$0$172$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg skal lave logodesign til et firma. De vil gerne ha eks. på hvordan
> logoet ser ud på deres firmabiler. Findes der et sted på nettet, hvor man
> kan downloade stregstegninger af diverse bilmærker ?

Ja´ da... Men ikke gratis..
Denne Car' Collection: , sælges for 525 ex-moms.. 6000 bil tegninger. med
nøjagtige mål.
Mvh. Lasso.

Fra : Stefan Frederiksen

Dato : 21-02-03 09:23

Hvor kan man købe denne Car collection...

Stefan

Fra : A. K.

Dato : 23-02-03 15:03

med