Andet multimedie
bentjuul 3670
Nogen der kender et sådant program
Fra : monty

Dato : 20-02-03 11:43

Jeg har nogle og 20 billeder som jeg skal have printet ud. Det er meningen
at der skal være mulighed for at kunne skrive noget under hvert billede.

Er der nogen der kan anbefale et program hvor man kan pege på 20 billeder og
så få programmet til at at lave et tumbernail og placeret den i samme
størrelse på siden?

Dennis

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-02-03 11:46

"monty" <monty@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan anbefale et program hvor man kan pege på 20 billeder
og
> så få programmet til at at lave et tumbernail og placeret den i samme
> størrelse på siden?

Hvilket OS ?
Windows XP har en indbygget funktion til det.
--
Peter J

Fra : monty

Dato : 20-02-03 20:36

> [...]
> og
>
> Hvilket OS ?
> Windows XP har en indbygget funktion til det.

Jeg kører xp men var ikke klar over at der var sådan en funktion. Hvor
finder jeg den henne?

Dennis

Fra : Bo Dudek

Dato : 21-02-03 06:17

>"> > Er der nogen der kan anbefale et program hvor man kan pege på 20
>billeder

jeg er ikke HELT sikker på, at man selv kan angive tekst, men
programmet her tager filnavnet og benytter som tekst.. ACDSee hedder
det.. om det er godt nok eller ej, kan du selv teste ved at hente
trial'en:

http://www.acdsystems.com/English/Products/ACDSee/ACDSee-Download.asp?LAN=EnglishX50

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk - now with a freelance section

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 16-04-03 12:39

On Thu, 20 Feb 2003 11:43:24 +0100, "monty" <monty@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>så få programmet til at at lave et tumbernail og placeret den i samme

Tag et kig på FotoSlate (fra ACD Systems):

http://www.acdsystems.com/English/Products/FotoSlate/index.htm?LAN=EnglishX20

Der findes en gratis prøveversion.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : max

Dato : 16-04-03 15:31

Programmet qimage er det bedste på markedet, prøv det..!!!
-max-