Andet multimedie
bentjuul 3670
PSP 8,0
Fra : Alice Nielsen

Dato : 18-02-03 15:45

Hej gruppe.

Endelig kom den første beta udgave af PSP 8,0
http://www.jasc.com/pbeta/psp/download.asp

VH.
Alice / Tester af PSP 8,0
www.pspskole.dk

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 18-02-03 15:59

"Alice Nielsen" skrev:
> Endelig kom den første beta udgave af PSP 8,0

Jubiii - download er allerede igang

Mvh, Lars

Fra : Alice Nielsen

Dato : 18-02-03 16:29

"Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> skrev

> Jubiii - download er allerede igang

Glæd dig Lars )))))))))
PSP rykker utrolig tæt på PS med denne version ))

VH
Alice / tester af PSP 8,0
www.pspskole.dk

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 20-02-03 14:33

"Alice Nielsen" skrev:
> PSP rykker utrolig tæt på PS med denne version ))

Førstehåndsindtrykket er meget positivt.

Det første jeg bemærkede, er at de fleste værktøjer og kontrol af do. nu
ligger meget mere lige for. Man skal i mindre grad ind og lede i undermenuer
eller højrekliksmenuer, men kan mere nøjes med at tage for at de ting som
programmet automatisk præsenterer. Det vænner jeg mig ret hurtigt til

I det hele taget ser det ud som om de har haft arbejdsgange/workflow oppe
til revision i deres process med omskrivning af programmet.

Nye tiltag jeg allerede nu kan se vil lette mit arbejde meget er ting som:

Preview i webbrowser - af forskellige formater samtidig.
Preview af mange effekter samtidig.
Scripting engine.
Alle udvidelserne i 'mask' delen
Den udvidede vektorgrafik

Men det dukker sikkert mange flere positive overraskelser på efterhånden som
jeg får arbejdet noget mere med den

Mvh, Lars