Andet multimedie
bentjuul 3670
dk.edb.grafik.photoshop
Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-02-03 22:33

Har der aldrig været snak eller OTD ang dk.edb.grafik.photoshop ?

Personligt ville jeg synes det ville være skønt at have sådan en
gruppe.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Studio Smalbro

Dato : 17-02-03 22:44

Ikke mig bekendt, men jeg er heller ikke helt sikker på jeg syntes det er en
god idé. Jeg kan egentlig meget godt lide at gruppen her er lidt bredt
orienteret fordi det virker inspirerende at se hvad andre sysler med.
Kh
Bjørn

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-02-03 22:54

On Mon, 17 Feb 2003 22:43:44 +0100, "Studio Smalbro"
<studio@smalbro.dk> wrote:

>Ikke mig bekendt, men jeg er heller ikke helt sikker på jeg syntes det er en
>god idé. Jeg kan egentlig meget godt lide at gruppen her er lidt bredt
>orienteret fordi det virker inspirerende at se hvad andre sysler med.

Enig - jeg kunne bare forestille mig der evt. kom endnu flere inputs
fra denne absolutte gode gruppe.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 17-02-03 22:50

"Karsten Jensen" skrev:
> Personligt ville jeg synes det ville være skønt
> at have sådan en gruppe.

Ok, men hvad er der galt med at bruge denne gruppe?

En forudsætning for at lave undergrupper er normalt at der er mange indlæg
om et specifikt emne i den generelle gruppe. Jeg syntes ikke ligefrem at
denne gruppe er oversvømmet af indlæg om Photoshop. Faktisk syntes jeg slet
ikke denne gruppe er oversvømmet af indlæg i det hele taget

Mvh, Lars

Fra : Thomas

Dato : 18-02-03 10:52

"Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> skrev i en meddelelse
> "Karsten Jensen" skrev:
> denne gruppe er oversvømmet af indlæg om Photoshop. Faktisk syntes jeg
slet
> ikke denne gruppe er oversvømmet af indlæg i det hele taget

Jeg tror også begge grupper vil blive "tynde" hvis de deles op. Hvis man
gerne vil læse udelukkende om Photoshop, og ikke har noget imod det er på
udenlandsk, så kan man hoppe over i alt.graphics.photoshop.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?

Fra : Storm

Dato : 18-02-03 10:50

Thomas <flash4@it.dk> wrote:

> Jeg tror også begge grupper vil blive "tynde" hvis de deles op. Hvis man
> gerne vil læse udelukkende om Photoshop, og ikke har noget imod det er på
> udenlandsk, så kan man hoppe over i alt.graphics.photoshop.

Det ville jeg også ha' sagt. Helt enig.

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-02-03 10:46

On Mon, 17 Feb 2003 22:49:45 +0100, "Lars Ladingkaer"
<larl@et-soft.dkX> wrote:

>Ok, men hvad er der galt med at bruge denne gruppe?

Ingen ting - jeg nyder godt af de mange råd om de mange foreskellige
programmer og emner. Kunne bare godt ønske mig at PS emner lå samlet.
PS emner er vel det der fylder mest i gruppen (blot en formodning).

Fra : Digit

Dato : 18-02-03 17:58

"Karsten Jensen" ræsonnerede, og skrev d. 18 feb 2003:

> PS emner er vel det der fylder mest i gruppen (blot en formodning).

Tjoe, det er lidt op og ned. Denne gruppe floodes dog ikke på nogen som
helst måde af PS spørgsmål, så jeg finder det lidt svært at retfærdiggøre
dannelsen af en sådan gruppe.

--
/Digit