Andet multimedie
bentjuul 3670
Picture Com - er det fup?
Fra : Ukendt

Dato : 17-02-03 18:19

Vi har deltaget i en konkurrence på denne side:
http://www.picture.com/contest/enter.asp

Nu har vi fået brev om, at vi deltager i semifinalen og at vi ikke har nogle
økonomiske forpligtelser derudover.

Men man kan da lige få lov at købe et eksemplar af en bog, hvor ens billede
skulle være med i.....!

Jeg sidder med sådan en lumsk fornemmelse af, at det hele kunne være et
fupforetagende. Er der nogen af jer, der har haft erfaringer med dette firma
og denne konkurrence?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Peter Schrøder

Dato : 18-02-03 08:29

"Anette Linnea" skrev...
> Vi har deltaget i en konkurrence på denne side:
> http://www.picture.com/contest/enter.asp

Det smager lidt af "lokal-telefonbogs-annoncer" ?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 18-02-03 08:52

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> wrote in

> Men man kan da lige få lov at købe et eksemplar af en bog, hvor ens
> billede skulle være med i.....!

Din historie er ikke unik - jeg har læst den et par gange på
rec.photo.equipment.35mm og blev alle gange afvist som fup.

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Check www.digitalforbruger.dk

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP

Fra : Tommyboy

Dato : 18-02-03 18:07

once heard of the scam too... Don't use your money on it!

Fra : dmx - Bering

Dato : 18-02-03 20:45

De har jo intet på det site, ud over 1 mikroskopisk reklame for et fotoblad.
Det frister jo en til at spørge hvorfor de skulle bruge alle de penge uden
at få noget ind igen.
Du har jo dit billede så hvorfor betale for en bog hvor det er i ?

Jeg søger lige på google....

Fra : dmx - Bering

Dato : 18-02-03 20:46

Jeg søgte på google:

det tog ikke lang tid.

en hurtig google gav bl.a. den her:
http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=001QdQ

se bl.a. kommentarene fra Tony Rowlett

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-03 18:15

> se bl.a. kommentarene fra Tony Rowlett

Fantastisk! Det gav mig lige præcis bekræftelse på mine anelser)

Tak for det.

Mvh
Anette Linnea