Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign folder
Fra : philip

Dato : 16-02-03 19:09

Kan nogen forklare om der findes en nem og rigtig måde at organisere sine
sider på i Indesign til print.
Hvis den er i A4 skal der printes på alle fire sider og der skal clips i
ryggen. De sider der skal printes på vil jo ikke umiddelbart følge efter
hinanden fx kan side 1,2, 7 og 8 være på samme A3 ark.
Er det det man bruger den fil der hedder BuildBooklet til?

mvh Philip

Fra : Henrik Torp

Dato : 16-02-03 21:42

"philip" <phpe@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hinanden fx kan side 1,2, 7 og 8 være på samme A3 ark.
> Er det det man bruger den fil der hedder BuildBooklet til?

Ifølge en debat her i gruppen fornylig er det en af manglerne ved InDesign,
at programmet ikke kan lave udskydning (den tekniske betegnelse for at lave,
det du spørger om).

Din fil tyder på, at InDesign kan klare opgaven alligevel. Hvor finder du
forresten filen henne?, en søgning gav ikke noget resultat på min computer

Du kan evt. forsøge dig med følgende plug-in: InBooklet 2.1.1
(www.alap.com/news/inbk211.htm).

Venlig hilsen
Henrik

Fra : philip

Dato : 17-02-03 09:17

Filen ligger på cd'en i mappen Godbidder(!) og hedder BuildBooklet.exe

mvh Philip

Fra : Henrik Torp

Dato : 18-02-03 00:08

> Filen ligger på cd'en i mappen Godbidder(!) og hedder BuildBooklet.exe
>
> mvh Philip

Som du allerede har gættet bruges BuildBooklet til udskydning. Du finder
mere info i pdf-filen, der ligger i samme mappe.

Venlig hilsen
Henrik