Andet multimedie
bentjuul 3670
Post Danmark Logo
Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 16-02-03 12:52

Jeg er ved at lave en tryksag, der indeholder en indmeldingskupon, og nu
mangler jeg det logo fra Post Danmark, der viser at modtageren betaler
portoen. Har nogen kendskab til, hvor det evt. findes på nettet.

-
Poul E. Kristensen

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 16-02-03 13:08

Til generel oplysning!!! Post DK's logoer kan fås ved henvendelse til Post
Danmark i Silkeborg, som gratis tilstiler div logoer, med vedhæftet
tekstfiler, så det er muligt at se hvordan den enkelte tryksag skal udformes
(placering etc.)

Post DK's div logoer er sendt fra undertegnede direkte til Poul.

Mvh
Anders

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 16-02-03 13:02

"Poul E. Kristensen" skrev:
> Har nogen kendskab til, hvor det evt. findes på nettet.

Ja, direkte ved kilden så at sige

http://postdanmark.mondosearch.com/cgi-bin/MsmGo.exe?grab_id=92356666&EXTRA_ARG=&CFGNAME=MssFind%2Ecfg&host_id=1&page_id=143&query=ufrankeret&hiword=UFRANKERET+UFRANKEREDE+#modtager

Mvh, Lars

PS. Hvis ovenstående link ikke virker så prøv
http://makeashorterlink.com/?W1AF51C73

Fra : Storm

Dato : 16-02-03 13:08

> [...]
> mangler jeg det logo fra Post Danmark, der viser at modtageren betaler
> portoen. Har nogen kendskab til, hvor det evt. findes på nettet.

http://www.postdanmark.dk/index.asp?link=/erhvervsservice/til_forsendelse/br
eve/breve_start.htm&mm=e&af=erhvervbreve

Venlig hilsen Nina

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 16-02-03 13:25

Tak for de meget hurtige og præcise svar, og fortsat god Søndag, -vejret er
næsten for godt til at side inde bag skærmen :)

Poul E. Kristensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-02-03 13:31

Poul E. Kristensen skrev:

>Jeg er ved at lave en tryksag, der indeholder en indmeldingskupon, og nu
>mangler jeg det logo fra Post Danmark, der viser at modtageren betaler
>portoen. Har nogen kendskab til, hvor det evt. findes på nettet.

Jeg kan se at andre har svaret - men husk også, at du skal have en
aftale med Post Danmark før folk begynder at sende svarkuponerne retur
til dig.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 16-02-03 14:32

> Jeg kan se at andre har svaret - men husk også, at du skal have en
> aftale med Post Danmark før folk begynder at sende svarkuponerne retur
> til dig.

Organisation jeg laver tryksagen for, har aftale med Post Danmark går jeg da
ud fra, da lignende tryksager allerede er lavet.

-
Med venlig hilsen
Poul E. Kristensen