Andet multimedie
bentjuul 3670
Print fra Internettet
Fra : jens

Dato : 15-02-03 17:54

Når jeg i Opera fra et link som f. eks KRAK vil printe et billede ud
med et kort, eller en tekstramme med beskrivelse af noget relateret
til kortet, kan man vistnok begrænse printet til kun at bestå af disse
udvalgte dele af et link. Jeg ved ikke hvordan det gøres????

Jeg kan ikke finde ud af at markere de dele jeg ønsker printet, skal
det ku' la' sig gøre????

Jeg spørger fordi min Printer, en HP P1000, vil printe hele siden, og
dette fylder ofte to ark papir, hvilket irriterer min fornærede sjæl.

Hvo'n gør man ????

Med venlig hilsen Jens

Fra : Digit

Dato : 15-02-03 18:20

"jens" ræsonnerede, og skrev d. 15 feb 2003:

> [...]
> til kortet, kan man vistnok begrænse printet til kun at bestå af disse
> udvalgte dele af et link. Jeg ved ikke hvordan det gøres????

Hvis det kun drejer sig om et billede kan du vælge og åbne dette i et
vindue for sig og så printe skidtet. Du kunne også gemme et sted og så
printe med dit systems relevante program.

--
/Digit

Fra : kjaer

Dato : 15-02-03 21:25

"jens" <fisherman@adr.dk> skrev i en meddelelse news:ghrs4vo62e22et4drpllp8tk22imv9v2qo@4ax.com...
> [...]
> udvalgte dele af et link. Jeg ved ikke hvordan det gøres????
>
> Jeg kan ikke finde ud af at markere de dele jeg ønsker printet, skal

Jeg markerer det jeg vil printe og højreklikker, så kommer "egenskaber for printer" frem og man kan vælge at printe det markerede.

Fra : jens

Dato : 16-02-03 22:34

On Sat, 15 Feb 2003 17:25:19 -0300, "kjaer" <villyknNO@greenSPAM.gl>
wrote:>>
>Jeg markerer det jeg vil printe og højreklikker, så kommer "egenskaber for printer" frem og man kan vælge at printe det markerede.

Ja men hvis jeg markerer noget og højreklikker kommer der en lille
boks frem Kopier og Søg men ikke noget med Print eller egenskaber for
print, så hvad gør jeg så?

mvh Jens