Andet multimedie
bentjuul 3670
Danmarks kort
Fra : Brian Nilsson

Dato : 13-02-03 16:23

Hej.

Er der nogen der kender til et Danmarks kort i gif?
Har søgt på nettet, men kunne ikke finde noget!

Billedet skal være fra grænsen til Skagen være 500 pixel.
Nogen der kender et sådanne kort i gif-format?

--
- mvh. Brian Nilsson - solarbln@yahoo.dk -
http://home19.inet.tele.dk/bln/ng/visitkort.htm

Fra : Peter

Dato : 13-02-03 16:32

Hej

Her: http://www.sima.dk/danmark.htm

hilsen
peter

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-02-03 17:43

Peter skrev:

[Om Danmarkskort]

> Her: http://www.sima.dk/danmark.htm

- Og det kort er åbenbart beskyttet af ophavsret fra Kort- og
Matrikelstyrelsen.

--
Kurt Lund
- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk

Fra : Brian Nilsson

Dato : 13-02-03 17:48

> Her: http://www.sima.dk/danmark.htm

Det er et kort med mange detaljer, men jeg ville/skal bruge et uden veje,
byer eller andre ting. Kortet skal bare vise DK (gerne grønt) i så mange
detaljer at selv de små øer er med.

Fra : ha

Dato : 13-02-03 20:29

Måske kan dette bruges

mvh
ha

Fra : Brian Nilsson

Dato : 13-02-03 22:57

> Måske kan dette bruges

Det var lige sådanne et kort jeg var ude efter!
Takker for det, ha.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 13-02-03 21:18

http://haabet.dk/users/graesningsskove/distkort.gif