Andet multimedie
systemet "fryser"
Fra : gruffo hin grumme

Dato : 10-02-03 16:06

Det sket ret tit at min computer "fryser fast" og især tit når jeg er
inde på TDC Online Nyhedsgrupper. HVORFOR?
Er der noget som jeg kan gøre ?

Gruffo Hin Grumme

Fra : Tomasz

Dato : 10-02-03 16:47

> Er der noget som jeg kan gøre ?

Det ske faktisk meget ofte for dem som spørger i forkert gruppe.
Ok det var bare for sjov
Jeg tror at du har mange meddelelser i dine nyhedsgrupper i Outlok E og hvis
du ikke har pillet ved egenskaber i dette program, så efter 20 % spilleplads
begynder OE at komprimere dine nyhedsgrupper, hvis du har langsommere pc så
kan du mærke det.
Prøv at rydde lidt op

MVH
Tomasz

Fra : gruffo hin grumme

Dato : 10-02-03 16:55

Tomasz <tomasznospam@privat.dk> skrev:

>Det ske faktisk meget ofte for dem
>som spørger i forkert gruppe.
>Ok det var bare for sjov
Undskyld det med forkert gruppe, jeg er ny!
>Jeg tror at du har mange meddelelser
>i dine nyhedsgrupper i Outlok E og hvis
Men det har jeg ikke
>du ikke har pillet ved egenskaber i
>dette program, så efter 20 % spilleplads
> [...]
Jeg har en ikke langsom PCer
>Prøv at rydde lidt op
Er gjort.
Så nu er jeg tilbage ved udgangspunktet
--
Gruffo Hin Grumme

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-03 18:40

gruffo hin grumme <brorson@DXUYMjoergensen.tdcadsl.dk> (slet
DXUYM) skrev :

>Så nu er jeg tilbage ved udgangspunktet

Hvorfor bruger ikke din newsreader til news i stedet for en
webbaseret nyhedstjeneste?

<http://www.usenet.dk>
<http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=36898&dogtag=tdco-mo-mn>

Har du nogen spørgsmål om det, så stil spørgsmål i en mere
passende gruppe, f.eks. news:dk.edb.internet.software.mail+news
eller news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvis du vælger at bruge denne.