Andet multimedie
bentjuul 3670
BIF fan + haj til billede redigering søges~
Fra : // Overby

Dato : 10-02-03 12:08

Hejsa...

Er der en BIF-fan, der kan finde ud af noget redigerings-halløj og gider
hjælpe mig med at klippe-klistre i et par billeder, så ville jeg være
taknemmlig. Har et par billeder af en ven i FCK-kostume (!) - Han skal
selvfølgelig hellere have BIF-dragten på.... Hvem kan hjælpe?

Daniel

Fra : Sp@cey

Dato : 10-02-03 16:14

Det må da være en joke ikke......

En gang FCK altid FCK

MVH
Sp@cey

Fra : // Overby

Dato : 10-02-03 16:20

> Det må da være en joke ikke......

Ja, det er meningen, at det skal blive til en joke...

> En gang FCK altid FCK

Vedkommende sender mig jævnligt billeder og andet spam om FCK, så jeg ønsker
at give ham lidt igen. Desværre rækker mine grafiske evner ikke længere end
paint, så jeg har brug for hjælp.

Daniel

Fra : Danny Laybourn

Dato : 10-02-03 22:44

jeg vil da gerne hjælpe, hvis man kan få en ekstra bif fan på den måde

Mvh Danny d.laybourn@pc.dk