Andet multimedie
bentjuul 3670
4 billeder i et
Fra : Kimmiboy

Dato : 10-02-03 00:33

Hej

Jeg har 4 billeder som jeg gerne vil ha splittet op i et billede således at
man kan se alle billederne på engang
ligesom

http://www.hardware-test.dk/images/redaktionelt/clicksmart3104in1.jpg

Hvordan gør man det ?

Mvh Kim

Fra : Rune Simonsen

Dato : 10-02-03 01:46

On Mon, 10 Feb 2003 00:33:05 +0100, "Kimmiboy" <Kimmiboy@mail.dk>
wrote:

> Jeg har 4 billeder som jeg gerne vil ha splittet op i et billede således at
> man kan se alle billederne på engang
> Hvordan gør man det ?

Er ikke helt sikker på hvad du ønsker, men som jeg forstår dit
spørgsmål kommer der en løsning her:

Det afhænger naturligvis af hvilket program du har til rådighed. Den
generelle procedure er således:
Hvis du ønsker dit output skal være m gange n åbner du de 4 billeder
og skalerer dem en efter en til (m/2) gange (n/2).

Nu laver du et nyt billede på m gange n og kopierer 1. billede til
clipboard og indsætter det i det hjørne det skal være i, kopierer 2.
billede til clipboard og indsætter osv. osv.

--

Rune Simonsen

Fra : Kim miene

Dato : 23-02-03 01:06

jeg ved ikke om du har fået hjælp ellers skriv en mail til mig
Hilsen kim.miene@adslhome.dk