Andet multimedie
bentjuul 3670
PaintShopPro7 via Stifinder
Fra : gruffo hin grumme

Dato : 08-02-03 12:34

--Når jeg klikker et billede i stifinder, åbner PSP7 ikke billedet men
henvises til PSP7 Image.
Hvordan får jeg mine billeder vist, fra stifinder til PSP7 direkte?
Gruffo Hin Grumme

QUIT

Fra : Svend Nielsen

Dato : 10-02-03 07:52

Brug denne metode:
Marker filen i stifinderen
Hold SHIFT nede og højreklik på den markerede fil
Vælg menuen Åbn med...
(der kan nu gå en del tid)
Find PaintShopPro og husk at sætte mærke i feltet Brug altid dette program
...... (eller noget lignende)

Så skulle du kunne næste gang.

Svend

"gruffo hin grumme (slet OFVG5)" <brorson@OFVG5joergensen.tdcadsl.dk> skrev
i en meddelelse news:10447041420.272060403228508@dtext.news.tele.dk...

Fra : gruffo hin grumme

Dato : 10-02-03 16:11

--
Gruffo Hin Grumme

Fra : gruffo hin grumme

Dato : 10-02-03 16:25

Næ næ næ nej, det hjalp ikke.
Jeg har bedt om at "åbne med" og valgt PaintShopPro7 og har også
husket at sætte tjektegn ud for "brug altid dette program" og
alligevel åbner PanitShopPro7 i "Images" hulk

Gruffo Hin Grumme

Fra : L. Laursen

Dato : 14-02-03 13:25

http://www.pspgrafik.dk/

Her ligger en lille tut om hvordan du går ind og retter i file
associations...

Den ligger på forsiden under nyeste tutorials..

eller gå ind under Tips - "fagudtryk" og klik på File associations...

L. Laursen

"gruffo hin grumme (slet CL0GG)" <brorson@CL0GGjoergensen.tdcadsl.dk> skrev
i en meddelelse news:10448907560.177614863313448@dtext.news.tele.dk...