Andet multimedie
bentjuul 3670
Mac-bruger med Illustrator 10 søges...
Fra : Madsen

Dato : 07-02-03 16:06

Hej,

Er der ikke en eller anden med Illustrator 10 på en Mac der gider
at trykke Option-knappen ned og klikke på 'About Illustrator' ?
Det skulle gerne resultere i en splash screen fra Illustrator 1.
Hvis du gider at tage et screenshot af den splash screen og sende
det til mig eller uploade det et sted så jeg kan hente det, så vil
jeg blive meget glad.
Desværre så tyder det ikke på at Illustrator 10 til pc har det samme
easter egg indbygget. Hvis den havde så ville jeg selvfølgelig selv
have gjort det.

Madsen.

Fra : Villy Erichsen

Dato : 07-02-03 16:37

Madsen wrote:

> [...]
> Desværre så tyder det ikke på at Illustrator 10 til pc har det samme
> easter egg indbygget. Hvis den havde så ville jeg selvfølgelig selv

Her:
http://www.hammel-nyt.dk/billeder/illustrator.jpg
En spøjs en fra de gode gamle dage

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 07-02-03 16:47

Villy Erichsen wrote:

> Her:
> http://www.hammel-nyt.dk/billeder/illustrator.jpg
> En spøjs en fra de gode gamle dage

PS:
Jeg har selvf. fjernet licensnummeret inden jeg uploadede.
Det er ren nostalgi - dengang kunne programmet rummes på en enkelt DISKETTE

Fra : Madsen

Dato : 07-02-03 17:15

Villy Erichsen skrev:

> Det er ren nostalgi - dengang kunne programmet rummes på en enkelt
> DISKETTE

Der er sket meget siden da og jeg ser at den første Illustrator udkom i
1987 ifølge dit screenshot. Det er jo egentlig ikke ret lang tid siden,
men indenfor computerverdenen er det jo nærmest lysår siden. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 07-02-03 16:46

Villy Erichsen skrev:

> Her:
> http://www.hammel-nyt.dk/billeder/illustrator.jpg

Tak skal du have Villy.

> En spøjs en fra de gode gamle dage

Ja, det er det nemlig og den har også en sjov historie. Så vidt jeg er
orienteret så blev den første version af Illustrator lavet til konen
som broderede og derfor havde brug for et program som kunne lave de her
vektorkurver som sidenhen blev så populære. Vha. dem kunne hun opbygge
sit broderi i Illustrator inden hun greb nål og tråd.

Madsen.