Andet multimedie
bentjuul 3670
"Usynlige" kommentarer i InDesign
Fra : Bud

Dato : 06-02-03 12:45

Hej

Jeg ved ikke om jeg er i den rigtige gruppe, men jeg ville spørge om
der er er nogen der ved om det er muligt at sætte kommentarer ind i et
InDesign dokument, MEN uden at det bliver synligt når det bliver printet ud?
Jeg ved godt at man kunne sætte det ind på et selvstændigt lag og så gøre
det usynligt, men det skulle helst ske automatisk.
I min tågede hukommelse bilder jeg mig selv ind at man kunne i Pagemaker.
Men jeg tager muligvis fejl.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Jes

Fra : Studio Smalbro

Dato : 06-02-03 15:13

I PageMaker kan man gøre et objekt - også et tekstobjekt non-printing, men
jeg kan godt nok ikke lige hitte det i InDesign
Kh
Bjørn

Fra : Madsen

Dato : 06-02-03 16:09

Studio Smalbro skrev:

> I PageMaker kan man gøre et objekt - også et tekstobjekt
> non-printing, men jeg kan godt nok ikke lige hitte det i InDesign

Det må kunne lade sig gøre i InDesign vha. Attributes-paletten.

Madsen.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 06-02-03 20:30

>Det må kunne lade sig gøre i InDesign vha. Attributes-paletten.<

Det er nemlig lige det det kan!
Kh
Bjørn