Andet multimedie
bentjuul 3670
fjernelse af dato
Fra : 75'er

Dato : 05-02-03 19:42

Hej

Har taget en del billeder, hvor jeg er træt af, at datoen er nede i højre
hjørne. Hvordan fjerner jeg den, med det bedste resultat?

Mvh

Claus

Fra : Galleri DeKreative

Dato : 05-02-03 21:00

75'er <claushj@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b1rltg$q0k$1@news.cybercity.dk...
> Hej
>
> Har taget en del billeder, hvor jeg er træt af, at datoen er nede i højre
> hjørne. Hvordan fjerner jeg den, med det bedste resultat?

Hej Claus,

Hvis du benytter Photoshop, så vil jeg foreslå at du benytter "Clone tool"
og fjerner det på den måde. Hvis du ikke ved hvordan man bruger det, så
spørg lige, så skal jeg nok lige forklare det

hilsener

Tommy Nitz
Galleri DeKreative
www.dekreative.dk

Fra : Digit

Dato : 05-02-03 23:00

"75'er" ræsonnerede, og skrev d. 05 feb 2003:

> Har taget en del billeder, hvor jeg er træt af, at datoen er nede i højre
> hjørne. Hvordan fjerner jeg den, med det bedste resultat?

Kommer helt an på billedet.
Du kan ikke beskære det væk?

--
/Digit