Andet multimedie
bentjuul 3670
Laver du grafik?
Fra : Galleri DeKreative

Dato : 05-02-03 18:46

Hvis du laver grafik, og godt kunne tænke dig at give andre mulighed for at
se det, så er Galleri DeKreative måske noget for dig.

Galleri DeKreative er et gratis sted for kreative mennesker fra en bred
vifte af kategorier.

Skulle det have vakt din interesse, så kig forbi: www.dekreative.dk

Med venlig hilsen

Galleri DeKreative

Fra : jopa

Dato : 05-02-03 18:58

"Galleri DeKreative" skrev ..
> Hvis du laver grafik, og godt kunne tænke dig at give andre mulighed for
at
> se det, så er Galleri DeKreative måske noget for dig.

SPAM

--
Mvh. John

www.johns-web.dk / www.jp-web.dk
Teamwork sharpening the skills!!

Fra : Galleri DeKreative

Dato : 05-02-03 19:01

jopa <j@paulsen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b1rjah$73s$1@sunsite.dk...
> SPAM

Hej John,

Tak for opmærksomheden

Hvordan vil du placere det i SPAM kategorien?

Med venlig hilsen

Tommy Nitz
Galleri DeKreative
www.dekreative.dk

Fra : Thomas

Dato : 05-02-03 19:32

"Galleri DeKreative" <tn@dekreative.dk> skrev i en meddelelse
> jopa <j@paulsen.mail.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:b1rjah$73s$1@sunsite.dk...
> Hvordan vil du placere det i SPAM kategorien?

Jeg ville placere det i den kategori der hedder reklame for en hjemmeside,
som ikke hører hjemme her.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?

Fra : Galleri DeKreative

Dato : 05-02-03 19:26

Thomas <flash4@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e4155de$0$231$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg ville placere det i den kategori der hedder reklame for en hjemmeside,
> som ikke hører hjemme her.

Hej Thomas,

Tak for en mere fyldestgørende irettesættelse

Jeg var af den overbevisning at det var iorden, da det drejer sig om et
gratis sted, og at det, efter min mening, giver folk en gratis mulighed for
at vise deres ting frem til en større mængde mennesker.

Jeg sletter indlægget igen.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz
Galleri DeKreative
www.dekreative.dk

Fra : Galleri DeKreative

Dato : 05-02-03 19:27

....Ok det kan så ikke lade sig gøre.

Well så må jeg nøjes med at love at jeg ikke fejlsender hertil igen fremover

Hilsner

Tommy Nitz

Fra : Thomas

Dato : 05-02-03 20:18

> Well så må jeg nøjes med at love at jeg ikke fejlsender hertil igen
fremover

Jeg ved ikke egentlig ikke hvor grænsen går ... jvf. reglerne så er en post
som din ikke tilladt, men jeg har selv igennem tiden haft glæde af diverse
"fejlpostings", som jeg var gået glip af, hvis reglerne blev overholdt.

Fra : Vivet

Dato : 06-02-03 13:48

Det er sjovt nok tilladt at gøre reklame for en hjemmeside i sin signatur...

Bare en tanke..

Fra : Thomas

Dato : 06-02-03 14:52

"Vivet" <vivetsect@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er sjovt nok tilladt at gøre reklame for en hjemmeside i sin
signatur...

> Bare en tanke..

Ja i signaturen under "-- " er der frit spil SVJV inden for fire linier, men
i indholdet i indlægget skal være on topic.

Fra : jopa

Dato : 06-02-03 14:52

"Vivet" skrev bla.
> Det er sjovt nok tilladt at gøre reklame for en hjemmeside i sin
signatur...

> Bare en tanke..
Du kunne starte med at læse lidt på usenet så ville du se at det er
accepteret at have reklamer for WWW-sider i sin signatur. Dette kan
forekomme underligt, da uopfordrede reklamer normalt ikke modtages positivt
andre steder end markedsgrupperne. Begrundelsen for accepten af disse i
signaturen, skal søges i at signaturen opfattes som et "fristed", i den
forstand at afsenderen kan skrive hvad han har lyst til.