Andet multimedie
bentjuul 3670
GF4 og tv-out
Fra : Dejan

Dato : 03-02-03 20:25

Hej, jeg har et GeForce MX440 m. TVout. Når jeg forbinder grafikkortet med
mit fjernsyn (mit fjernsyn har 3 scarts, 1 s-vhs og 1 video indgange, har
prøvet alle kombinationer) så ser det hele fint ud (Jedi Outcast fungerer
meget fint) bortset fra at jeg ikke kan se film og filmklips (uanset
hvilket program eller filtyper jeg bruger). Der er bare sort skærm istedet
for det ønskede klip.
Hvad skyldes det (og hvad er løsningen)?

Jeg har i øvrigt de nyeste detonator dlrivere samt nView og n-view tilstand
er sat til "Klon" og n-view-skærm 2: TV PAL-B.

mvh Dejan

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 03-02-03 20:37

Prøv i denne gruppe:

Denne gruppe snakkes der mest om grafikbehandling på
computer.

Poul E. Kristensen