Andet multimedie
bentjuul 3670
(Photoshop) Billede -> vandmærke ??
Fra : BeerHunter

Dato : 01-02-03 16:11

Hej

Jeg har et billede som jeg ønsker at benytte som vandmærke andetsteds, men
hvordan får jeg 'nedtonet' alle farver, så man kan se tekst der bliver
skrevet 'oven på' ??

Mvh. BeerHunter

Fra : Villy Erichsen

Dato : 01-02-03 16:16

BeerHunter wrote:

> Hej
>
> Jeg har et billede som jeg ønsker at benytte som vandmærke andetsteds, men
> hvordan får jeg 'nedtonet' alle farver, så man kan se tekst der bliver
> skrevet 'oven på' ??

Levels - brug skyderen nederst til venstre - flyt mod højre indtil resultatet
er tilfredsstillende.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : BeerHunter

Dato : 01-02-03 17:41

øhh jeg har en DK-version og kan ikke lige finde noget omkring 'Levels', så
jeg må bede om noget mere hjælp.

Mvh. BeerHunter

Fra : BeerHunter

Dato : 01-02-03 17:43