Andet multimedie
bentjuul 3670
Søges: Dr. Stika software
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 31-01-03 08:02

Da jeg har smidt disketten ud med softwaren til min skæreplotter, søger jeg
en kopi af "Dr. Stika"
Nogen der har den, eller ved hvor den kan hentes?
Eventuelt et andet program der virker til en stika plotter

--

Med Venlig Hilsen

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 31-01-03 22:57

"Søren Jørgensen" skrev:
> Nogen der har den, eller ved hvor den kan hentes?

Prøv http://www.rolanddg.com/download.html

Mvh, Lars

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 01-02-03 06:35

> Prøv http://www.rolanddg.com/download.html

Hej Lars.
Tak for svaret,men man kan ikke hente selve programmet der. Det er
åbentbart svært at få fingre i igen.
--

Med Venlig Hilsen

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-02-03 07:52

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> skrev:

> [...]
> en kopi af "Dr. Stika"
> Nogen der har den, eller ved hvor den kan hentes?
> Eventuelt et andet program der virker til en stika plotter

CorelDraw virker fint med denne plotter, så det kunne være en løsning.

--
Kurt Lund