Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign 2.0 - underlig skriftpalette
Fra : Thomas

Dato : 30-01-03 09:47

I InDesign 2.0 til PC har jeg et underligt problem med min Character
palette. Skriftnavnene er ghostede, men jeg kan stadig skifte størrelse og
skrifttype. Jeg kan dog ikke selv angive skriftstørrelse, bortset fra de
prædefinerede (maks 72). Er der nogen der har oplevet samme problem og har
en løsning?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?

Fra : Henrik Torp

Dato : 30-01-03 17:06

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prædefinerede (maks 72). Er der nogen der har oplevet samme problem og har

Jeg har haft det samme problem, men jeg ved ikke helt, hvorfor problemet
forsvandt igen. Det kan muligvis have været ved, at jeg åbnede Indesign uden
at åbne et dokument. Her ændrede jeg så standardskrifttyper, lukkede
Indesign ned, og åbnede det så næste gang, jeg skulle bruge det. Det var i
hvert fald i den periode, problemet forsvandt igen.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Thomas

Dato : 31-01-03 10:17

"Henrik Torp" <henriktorp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Indesign ned, og åbnede det så næste gang, jeg skulle bruge det. Det var i
> hvert fald i den periode, problemet forsvandt igen.

Har løst problemet ved at opdatere til version 2.02 men ved ikke om det var
det som hjalp eller om det er tilfældigt at problemet forsvandt efter
opdateringen.