Andet multimedie
bentjuul 3670
driver søges til ATI
Fra : Bjerring

Dato : 28-01-03 22:58

Jeg mangler en driver til at opdatere mit ATI, 3D Rage LT pro AGP 2x grafik
kort, således at den kan køre i XP og jeg kan bruge tv-udgangen.
Er der nogle der ved hvor jeg kan finde sådan en, eller om der i det
heletaget findes sådanne.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 00:03

"Bjerring" <c.b@mail.dk> skrev :

>Er der nogle der ved hvor jeg kan finde sådan en, eller om der i det
>heletaget findes sådanne.

Måske, hvis du spørger i den rigtige gruppe,

Denne her gruppe er beregnet stil indlæg om grafikbehandling på
computer.

Fra : Bjerring

Dato : 29-01-03 22:12

sorry....

Fra : KKT

Dato : 29-01-03 06:19

"Bjerring" <c.b@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kort, således at den kan køre i XP og jeg kan bruge tv-udgangen.
> Er der nogle der ved hvor jeg kan finde sådan en, eller om der i det

Prøv at starte på Ati's hjemmeside
http://www.ati.com/support/products/pc/rageltpro/rageltprodrivers.html

Mvh
Kim Thranborg