Andet multimedie
bentjuul 3670
simpelt postscript program
Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 27-01-03 22:21

Jeg søger et simpelt windows program, som kan paste et billede ind fra
clipboard og gemme det som postscript. Hvor finder jeg det?

hilsen Esben

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-01-03 23:26

Esben Skov Pedersen skrev:

> Jeg søger et simpelt windows program, som kan paste et billede ind fra
> clipboard og gemme det som postscript. Hvor finder jeg det?

Installér en Postscriptprinterdriver. Tag et hvilket som helst program,
der kan indsætte billeder fra klippebordet og indsæt dit billede. Udskriv
til fil via din nyinstallerede printerdriver.

Voila.

--
Kurt Lund
- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 28-01-03 00:44

Kurt Lund skrev:

> Installér en Postscriptprinterdriver. Tag et hvilket som helst program,
> der kan indsætte billeder fra klippebordet og indsæt dit billede. Udskriv
> til fil via din nyinstallerede printerdriver.

Hmm Kan man få den til at lave .eps filer, så jeg kan inkludere dem i latex?

hilsen Esben

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-03 20:37

Esben Skov Pedersen wrote:
> Kurt Lund skrev:
>
> Hmm Kan man få den til at lave .eps filer, så jeg kan inkludere dem i
> latex?

Det kan Ghost-Script!