Andet multimedie
bentjuul 3670
Cooperblack
Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 25-01-03 21:08

Jeg har fået ny computer, og fonten Cooperblack (-et eller andet) som jeg
plejer at bruge meget, er ikke installeret her, og jeg kan ikke finde den på
nettet.

Nogle, der kan hjælpe mig med at få fat i den?

Mvh Lina Lind

Fra : Kurt Lund

Dato : 25-01-03 21:28

Lina Lind Christensen skrev:

> [...]
> finde den på nettet.
>
> Nogle, der kan hjælpe mig med at få fat i den?

Den må jo være på din gamle computer, hvorfor trækker du den ikke ud
derfra?

--
Kurt Lund
- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk

Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 25-01-03 21:31

> Den må jo være på din gamle computer, hvorfor trækker du den ikke ud
> derfra?

Det kan jeg desværre ikke, da min gamle computer gik i stykker :/

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-01-03 23:02

"Lina Lind Christensen" <adminNOSPAM@linalind.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> nettet.
>
> Nogle, der kan hjælpe mig med at få fat i den?

Noget tyder på det er en Adobe font, se linket
http://www.transaction-one.com/gs/html/a/adobe/fontstore/en/type/browser/F/C
OOP/F_COOP-10005000.jsp

Kim Larsen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-01-03 08:53

Sat, 25 Jan 2003 21:08:06 +0100, skrev Lina Lind Christensen:

> [...]
>nettet.
>
>Nogle, der kan hjælpe mig med at få fat i den?

Havde du Corel Draw installeret på din gamle maskine? Der følger
nemlig en masse skrifter med og Cooper Black er en af dem, så vidt jeg
husker.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 26-01-03 11:16

Lina Lind Christensen skrev:

> Nogle, der kan hjælpe mig med at få fat i den?

Her et godt sted at hente div. fonts - også Cooper Black:

<http://home.no.net/fonter/folders/c/c2.htm>

--
Venlig hilsen
Svend Erik