Unlock af 3510i
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 11-03-03 19:43

Hvordan låser jeg en 3510i op?

Jeg har forsøgt mig med:
datakabel til 3510 (det skulle da kunne bruges?)
DCT4 Unlok til at sætte i testmode( samt installeret dk2wn32_v463)
Jic electronic unlock. til at låse op.

Skal der bruges anden software?

please help.

Jeg modtager gerne den fornødne software...

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : Søren Larsen

Dato : 11-03-03 21:53

> [...]
>
> Skal der bruges anden software?
>
> please help.
>
> Jeg modtager gerne den fornødne software...

Hej Rasmus.

Du kan ikke låse Nokia 3510i op men alm. kabel. Du kan enten få den låst op
ved at få tilsendt en låsekode udregnet fra telefonens IMEI nummer samt
operatør (virker ikke ved Debitel) el. med en Griffin box.

Jeg kan hjælpe dig med en låsekode.

Mvh.
Søren Larsen
Aalborg
www.SYLCON.dk - Unlock af Nokia og Motorola via. IMEI-nummer.

Fra : helloo.dk

Dato : 12-03-03 03:09

> [...]
> ved at få tilsendt en låsekode udregnet fra telefonens IMEI nummer samt
> operatør (virker ikke ved Debitel) el. med en Griffin box.

Der vil jeg ikke give dig helt ret. Jeg har haft held med at låse et par
stykker op med et ganske alm. Datakabel. Men noget andet software...
Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 12-03-03 11:12

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Dan
>
> --
> helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.

Nemlig
Det virker med kabel
MVH Morten

Fra : Thomas

Dato : 12-03-03 13:05

> Der vil jeg ikke give dig helt ret. Jeg har haft held med at låse et par
> stykker op med et ganske alm. Datakabel. Men noget andet software...

Hvilket software ?

mvh Thomas

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 12-03-03 15:16

I news:b4n7om$43k$1@news.cybercity.dk skrev Thomas disse ord:
> [...]

Det ku jeg også godt tænke mig at få at vide...
Jeg _har_ nemlig låst en op med kablet, og de programmer.
Men denne gang ville den ikke. Er det telefonens softwares skyld?
Eller hvor ligger problemet?

Mvh
Rasmus

Fra : helloo.dk

Dato : 13-03-03 03:08

"Thomas" <vafadar@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket software ?
>
> mvh Thomas

Hvis jeg fortalte alle mensker hvordan jeg gjorde alting ville min
forretning gå neden om og hjem. Da dette ikke er hensigten ser jeg mig nød
til at holde dette for mig selv, sammen med de andre unlockere som lever af
denne service..

En anden mulighed er jo at du kan investere i en dongel. Så kan du jo kalde
dig for unlocker ligesom 80% af alle de andre som er her inde..
Dan

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 13-03-03 18:35

I news:3e6fe800$0$52155$edfadb0f@dread16.news.tele.dk skrev helloo.dk
disse ord:

Okay Dan,
Så er det måske ikke lige dig man skal spørge om det.
Men det kunne jo være at der var _andre_ unlockere
der havde en mere hjælpsom attitude end dig.
Regner du med at han køber et datakabel for derefter at
kontakte dig, så han kan få den låst op?
Så ville han nok spørge i en markedsgruppe, tror du ikke?

Du taber ikke den store markedsandel ved at sende det til ham,
eller en anden for den sags skyld.

Jeg blev nødt til at reagere, da jeg mener vi skal hjælpe hinanden
i denne gruppe, istedet for al den hemmelighedskræmmeri.

Hilsen
Rasmus Hauge

Fra : helloo.dk

Dato : 14-03-03 04:13

> [...]
>
> Jeg blev nødt til at reagere, da jeg mener vi skal hjælpe hinanden
> i denne gruppe, istedet for al den hemmelighedskræmmeri.

Jeg hjælper også gerne her i gruppen. Men jeg syntes at denne lille ting vil
jeg holde mig for mig selv. Men jeg hjælper gerne med mange andre ting som
du nok har set i denne gruppe.
Han kunne jo forsøge at finde andre programmer og prøve sig frem. Hvorfor
vil alle have alting foræret på et sølvfad? Jeg har da også selv slås med
det før jeg fand ud af det. Jeg hjælper manden så meget at fortælle ham at
det kan lade sig gøre bare han bruger et andet program.
Så hjælpe gør jeg. Forære ham det på et sølvfad gør jeg ikke. Men det er
måske sådan du har drevet din forretning?

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 14-03-03 09:59

Dan har ihvert fald hjulpet mig flere gange og jeg forstår ham da godt men
det er da rigtigt at gruppen er til for at vi kan hjælpe hinanden....

og Dan hvordan går det med din FTP kommer den op at køre igen så vi kan
bruge vores tildelte login eller hvad?

Fra : helloo.dk

Dato : 14-03-03 15:27

> og Dan hvordan går det med din FTP kommer den op at køre igen så vi kan
> bruge vores tildelte login eller hvad?

Min FTP køre som den plejer...
IP 193.88.175.201

Fra : Kasper

Dato : 14-03-03 19:07

I news:3e7148a7$0$42572$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev helloo.dk
disse ord:

Det har jeg bemærket, så derfor forstår jeg ikke den udmelding du kom med
til Thomas

Det kan jo være han allerede har prøvet?! Men det vides ikke.

Jeg hjælper folk, ja, og jeg driver ikke forretning for at overleve
dagligdagen,
så derfor har jeg ikke problemer med at sende programmer videre,
eftersom jeg selv, før i tiden, har modtaget programmer fra andre unlockere.
Om det skader min forretning? Det er egentlig ligemeget.

Og svaret; "Noget andet software" er lidt bredt? synes du ik?

Men uanset hvad, så har du hjulpet andre. og det er jo kun godt

Jeg har modtaget et program fra Janus, og tak for det!

Ha en god weekend! (også til dig, Dan )

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 14-03-03 19:10

I news:b4t5ok$l5d$1@sunsite.dk skrev Kasper disse ord:
> [...]

Hmm... forkert navn på denne nyhedsserver... beklager

/Rasmus Hauge

Fra : helloo.dk

Dato : 17-03-03 18:18

Jeg forstår ikke alle dem som "rakker ned" på mig fordi jeg ikke ville dele
min forretnings hemmelighed med andre, når der ikke er en eneste der sagt
til manden hvad programmet hedder. Når i nu er så kloge ale sammen kan i så
svare mig på det?
Hilsen Dan

Fra : Mobilfix

Dato : 12-03-03 17:11

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@NO-SPAMliberalist.com> wrote in message
> [...]
>
> Skal der bruges anden software?
>
> please help.
>
> Jeg modtager gerne den fornødne software...

Hej Rasmus
Prøv her: http://www.8700unlock.dk
de har forstand på at fjerne simlås også på 3510i !
Mvh. Stephan

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 12-03-03 22:40

Ellers er jeg snart klar med den nye tweak. Den kommer med en dongle. Kan
unlocke alle de nye modeller. Programmet bliver registreret til hver enkelt
bruger.

/ Thomas