Billigst til stockholm
Fra : BL

Dato : 11-03-03 11:17

Hvordan kommer man billigst fra jylland til stockholm. Jeg skal være der
lørdag d. 22 marts.?
Ryanair flyver først dertil fra d. 4 april...

Mvh BL

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-03-03 19:57

BL <b_lind@post5.tele.dk> wrote:

> Hvordan kommer man billigst fra jylland til stockholm. Jeg skal være der
> lørdag d. 22 marts.?
> Ryanair flyver først dertil fra d. 4 april...

Blaffer ! Kunne ikke lade være.

Hvad med noget Frederikshavn -> Göteborg og så noget tog ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Zoëga

Dato : 11-03-03 20:21

"BL" <b_lind@post5.tele.dk> wrote in message
> Hvordan kommer man billigst fra jylland til stockholm. Jeg skal være der

> Mvh BL

Hvad med Intercity til Kbh. og så videre med toget til Stokholm.
Der er måske ikke den korteste rute, men da du ikke skal sejle vil jeg tro
den er hurtig.
Du kan slå rejsetid og pris op på DSB´s hjemmeside.

mvh

Søren

Fra : Tina

Dato : 11-03-03 22:18

"BL" <b_lind@post5.tele.dk> skrev i
> Hvordan kommer man billigst fra jylland til stockholm. Jeg skal være der
> lørdag d. 22 marts.?
> Ryanair flyver først dertil fra d. 4 april...
>
> Mvh BL

Tog til København, toget til Malmø, og bussen videre til Stockholm. Busserne
i Sverige koster under halvdelen af en togbillet. Tager lidt længere tid
end med toget. Bor du i nærheden af Frederikshavn, er det billigst at tage
den vej over, og så med bussen fra Gøteborg til Stockholm.

Sig til, hvis du skal bruge links til busselskaberne i Sverige.

Mvh

Tina

Fra : Marie Blom

Dato : 21-03-03 22:25

Ta den långsamma Stenabåten (3 1/2 timme) från Fredrikshavn till Göteborg.
Spårvagn nr 3 till Drottningtorget, Gå över till bussterminalen vid
Centralstationen (Nils-Eriksson platsen) och åk med Säfflebuss till
Stockholm 240/290 Sv kronor beroende på vilken dag du reser. Absolut
billigaste sättet att resa Göteborg -Stockholm men inte det snabbaste...

Säfflebuss går också från Köpenhamn till Stockholm 210/310 Danska kronor
beroende på dag

http://www.safflebussen.se/