Skærme
Fijala 3554
den ultimative TFT til spil: kommer den sn~
Fra : Eske

Dato : 11-03-03 09:57

Er der nogen der har hørt om kommmende produkter, eller evt. gode produkter
som snart falder i pris?

Jeg har længe gået og savlet over noget så ydmygt som en 15¨ TFT skærm, men
jeg skal bruge den til spil og har derfor ikke købt noget endnu, da det
virker til at markedet ikke helt har været helt "sikkert".

Jeres tanker, tak!

Fra : Dr.Ralph

Dato : 11-03-03 11:11

On Tue, 11 Mar 2003 09:57:03 +0100, Eske wrote:

> [...]
> jeg skal bruge den til spil og har derfor ikke købt noget endnu, da det
> virker til at markedet ikke helt har været helt "sikkert".

Jeg har ikke så meget styr på 15' TFT - men ved, at der lige er kommet 5-6
nye 17' TFT med repsonstider under 16 ms.
Bla Hitachi, NEC, Acer og Planar er ude med sådanne skærme, der alle på
flere gamer sites har fået fine anmeldelser for som de første at levere TFT
skærme, som seriøse gamere kan anvende.

Jeg køber snart Acers nye 732 17' TFT med reponstid på 16ms - som skal
bruges som reserveskærm for min 20,1' TFT Dell skærm.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : JRS

Dato : 11-03-03 12:08

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg køber snart Acers nye 732 17' TFT med reponstid på 16ms - som skal
> bruges som reserveskærm for min 20,1' TFT Dell skærm.

Nogen ide om hvor du vil købe den henne ? Kan se at Multimedia Experten ikke
har den på lager og vil ta 14dage om at få den hjem.. (det lyder som om det
kan tage meget længere)
Synes ikke lige jeg har set skærmen i andre netbutikker .. Har du ?

MVH
JRS

Fra : JRS

Dato : 11-03-03 12:19

"JRS" <jrs@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> kan tage meget længere)
> Synes ikke lige jeg har set skærmen i andre netbutikker .. Har du ?

Måske jeg bare skulle kigge lidt bedre .. Fandt den på edbpriser og den blir
jo solgt 3 andre steder, fx shg-data der ligger 1 km fra mig .. doh!

MVH
JRS

Fra : Dr.Ralph

Dato : 11-03-03 18:59

On Tue, 11 Mar 2003 12:18:58 +0100, JRS wrote:

> [...]
>
> Måske jeg bare skulle kigge lidt bedre .. Fandt den på edbpriser og den blir
> jo solgt 3 andre steder, fx shg-data der ligger 1 km fra mig .. doh!

Jeg har ikke super travlt - regner med at købe den slutten af næste måned
sammen med DVD brænder mm. (forhåbentligt fra Liteon)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-03-03 23:02

"Eske" <ea_postboks@hotmail.com> wrote in

> [...]
> skærm, men jeg skal bruge den til spil og har derfor ikke købt
> noget endnu, da det virker til at markedet ikke helt har været

Anandtech har bragt et kort interview med Samsungs udviklingschef, og
ifølge ham kan vi forvente skærme fra Samsung med 16 ms eller lavere
til sommer. Han sagde også at der til sommer vil komme en afløser til
191T, som har været ret populær. Så man kunne jo håbe at det er en <16
ms 19" skærm der kommer, men det vides ikke med sikkerhed.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Brian Isen

Dato : 13-03-03 22:16

"Eske" <ea_postboks@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg skal bruge den til spil og har derfor ikke købt noget endnu, da det
> virker til at markedet ikke helt har været helt "sikkert".

Efter min mening er behøver du ikke længere at vente. Jeg har i de sidste
par måneder gamet på en Samsung Syncmaster 171b med følgende specs.
Max Resolution: 1280x1024 @76Hz
Response Time: 25ms
Dot Pitch: 0.26
HSF: 30-81kHz
VSF: 56-85Hz
Regulations: TCO95
Warranty: 3 Years
Der er hovedsagligt spillet : Splinter Cell
BF 1942
Alien Vs. Predator2
SOF2
Medal of Honor
Altså spil med relative store krav til omdateringshastigheder, og det har
fungeret upåklageligt.
Så mit råd - Bare se og kom afsted.

Mvh
Brian