FP serverext.
Fra : Patrick Frømming

Dato : 16-01-01 08:23

Hej gruppe

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man får FP
ServerExtensions2000 til at køre lokalt på sin PC.....(win98)
Jeg har installeret Personal Webserver og hentet FP ServerExt 2000 og
ligeledes installeret dem.
Men jeg kan ikke få det til at virke....PWS'en kører, jeg udgiver i
wwwroot-mappen, og får en fejlmeddelelse når jeg prøver at udgive
serverextension-afhængeige komponenter, om at serverextensions kræves
for at understøtte..*grrrrr*....
Nogen der har et godt bud???

Mvh Patrick

Fra : Peter

Dato : 16-01-01 12:49

Har du prøvet at gå i din FPserver og opdatere den ??
FPserver / Handling / Job / Recalculate web.

Mvh
Peter Micheelsen
lpm@it.dk
http://www.lpm.subs.dk