Adskillelse af talerør på b&o 2500?
Fra : new.tele.dk

Dato : 10-03-03 12:36

Hej alle

Jeg har en aldrende b&o 2500, hvor ledningen inde i talerøret er knækket.
Er der nogen i hele verden, der ved, hvordan man skiller dette ad UDEN at
smadre det?

Mange tak!
/aksel

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 10-03-03 12:57

"new.tele.dk" <aks@terma.com> wrote in message
> [...]
> Er der nogen i hele verden, der ved, hvordan man skiller dette ad UDEN at

Hej Aksel

Det kan desværre ikke lade sig gøre, idet røret er ultralydssvejst. Det har
tidligere været beskrevet i dette forum.

Mvh Bjarne

Fra : new.tele.dk

Dato : 10-03-03 13:49

> [...]
har
> tidligere været beskrevet i dette forum.

Hej Bjarne

jeg søgte efter lignende spørgsmål og så godt, at andre beocom havde samme
egenskab - jeg klyngede mig til, at der var et spinkelt håb for model 2500.

Hvor køber man så et nyt håndsæt billigst?

tak for svar!
/aksel

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 11-03-03 08:07

> Hvor køber man så et nyt håndsæt billigst?
>
> tak for svar!
> /aksel

Hej Aksel

Du kan selvfølgelig købe et nyt håndsæt hos en B&O forhandler eller i en
telebutik, men jeg ved ikke om man kan købe det billigere af andre veje.

mvh Bjarne