Billigst til Hamburg eller flensbirg fra K~
Fra : Helle

Dato : 10-03-03 11:06

En udfordring til alle verdensrejsende

Hvor kommer jeg billigst tur / retur til hamborg (evt. flensborg) samme dag.

Jeg skal ned og købe kamera og blanke cd.rommer som jo er VÆSENTLIGT
billigere end i Danmark. (kan spare ca. 800 på kamera og 300 kr. på
cd-rommer).

Men bliver rejsen for dyr er besparelsen væk.

Mvh Helle

Fra : Helle

Dato : 10-03-03 11:09

Glemte lige at sige jeg bor københavn, så det kbh - hamborg eller
kbh-flensborg

Fra : John K

Dato : 10-03-03 15:46

"Helle" <Helle@æøå.dk> skrev i en meddelelse
> Glemte lige at sige jeg bor københavn, så det kbh - hamborg eller
> kbh-flensborg

Prøv at tjekke www.eurolines.dk

Ellers er der vist kun toget som alternativ, hvis det skal være frem og
tilbage på samme dag.

Med de nye regler, kan man også købe en "Orange" billet der gælder til
Tyskland, men om du må rejse ud og hjem samme dag ved jeg ikke.

Mvh

John K

Fra : jo

Dato : 10-03-03 17:53

> [...]
> cd-rommer).
>
> Men bliver rejsen for dyr er besparelsen væk.
Hej
Nu ved jeg ikke hvilket Camera du vil købe men prøv over nettet her f.eks
www.technikdirekt.de Har rigtig god erfaring med Dem.
jesper

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 10-03-03 21:35

"jo" <hammerfest@spamget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hej
> Nu ved jeg ikke hvilket Camera du vil købe men prøv over nettet her f.eks

Det er også billigt i Sverige

VH Birgitte

Fra : Andersen

Dato : 10-03-03 22:05

jo <hammerfest@spamget2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e6cc1d0$0$268$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> Hej
> Nu ved jeg ikke hvilket Camera du vil købe men prøv over nettet her f.eks

Ja og skiverne køber du billigt hos Nierle.de så hvorfor tage derned
når du kan få det sendt til døren. Nethandel er kommer for at blive

Fra : Claus E Beyer

Dato : 11-03-03 18:45

> [...]

> cd-rommer).

> Men bliver rejsen for dyr er besparelsen væk.

Hvorfor ikke tage til Rostock i stedet? Rostock er også en storby, meget større
end Flensborg. Burg på Femern vil jeg ikke anbefale til de indkøb du vil foretage.

I Rostock by findes bl.a. http://www.saturn.de/ og http://www.vobis.de/. I et
indkøbscenter nord-vest for Rostock by findes http://www.mediamarkt.de/

Hvis du/I har bil, så kør til Gedser og lad bilen stå dér. Køb en éndagsbillet til
færgen for 35 kr. Når du/I kommer over til havnen i Rostock, køber du/I en
éndagsbillet til Rostocks offentlige transport i billetautomaten ved
busstoppestedet for 2,80 Euro per styk.

http://www.vobis.de/ tager ikke Visa-kort, og jeg tror heller ikke at
http://www.saturn.de/ gør, men med sidstnævnte er jeg ikke helt
sikker.