Blindrør på en PGO Hot 50
Fra : Emil Saksager

Dato : 03-03-03 18:36

Hvilken effekt har det at svejse blindrøret på en Hot 50? Altså jeg tænker
på hvor meget mere topfart og optræk...

-Emil

Fra : Tim Sørensen

Dato : 03-03-03 22:52

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadsl.dk> wrote
> Hvilken effekt har det at svejse blindrøret på en Hot 50?

Der er ingen grund til at svejse et på.
Den kører bedre uden.

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Emil Saksager

Dato : 04-03-03 12:42

Jeg har nok formuleret mig lidt forkert.. :)

Med sætningen "Hvilken effekt har det at svejse blindrøret på en Hot 50?"
mener jeg hvilken effekt har det at svejse blindrøret til, på en Hot 50.. :)

-Emil

Fra : Duffi

Dato : 04-03-03 22:03

hvilken effekt har det at svejse blindrøret til, på en Hot 50.. :)

> -Emil

En af mine kammerater har sådan en også og der gav det ca. 5km/t på toppen
men det er ikke noget man mærker helt vildt...
Det gav lidt optræk ikke sindsygt, men bedre end før...

Fra : Tim Sørensen

Dato : 05-03-03 08:25

> [...]
> mener jeg hvilken effekt har det at svejse blindrøret til, på en Hot 50..
:)

Ydelsen kan man næsten ikke mærke.

Men du kan glæde dig over et lidt mindre
benzinforbrug, hvis du skaffer dig af med det.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/