Suzuki Dm50
Fra : V-Toby

Dato : 02-03-03 20:53

Hejsa
Hvordan kan man tune sin knallert så ens mor & far ikke kan se det???

Mvh
Tobias Klint
__________________________________________________________________ Tobias
H.. Klint Tobias.frip.dk ICQ#: 162025029 Current ICQ status: + More ways to
contact me

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 02-03-03 23:08

V-Toby wrote:

> Hvordan kan man tune sin knallert så ens mor & far ikke kan se det???

*LOL*.

Tja, tag plumben, sæt en gearing på. Men forvent ikke alverden. Husk at
hakke stemplet. Bare cut en tomme af eller lign. det betyder ikke så meget,
den kommer alligevel ikke til at rende hurtigere end 50 på en meget god
dag.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : V-Toby

Dato : 03-03-03 11:04

"Martin L. Johansen" <ares@REMOVEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
meget,
> den kommer alligevel ikke til at rende hurtigere end 50 på en meget god

Hejsa
Tak for svaret

Tobias Klint

Fra : Thor Jakobsen

Dato : 03-03-03 16:19

> den kommer alligevel ikke til at rende hurtigere end 50 på en meget god
dag.

Fedt min må have en god dag hver dag

Fra : V-Toby

Dato : 03-03-03 16:32

"Thor Jakobsen" <thor1986@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> dag.
>
> Fedt min må have en god dag hver dag

Hejsa
Hvor hurtige renger din???

Mvh
Tobias Klint

Fra : Thor Jakobsen

Dato : 03-03-03 20:54

> Hejsa
> Hvor hurtige renger din???

Jeg vil da sige at den regere rimelig godt....
Hvis jeg køre 5 km/t i første og jeg gir den gas køre den hurtigt 25... men
den køre ikke som den har gjort... skal have skruet lidt på luft skruen

MVH THor