peugeot zenith
Fra : Tonny Hoffmann

Dato : 27-02-03 13:58

Hej ng
jeg skal tune en zenith, fra 1996, med ny cylinder 47 mm.,21 mm. kaburator
og udstødning, jeg har fået delene hjem, da jeg så skille kab. fra
indsugningsmanifold, kan jeg måle at hullet i manifolden ikke er mere en 17
mm, altså hvad der svarer til en standard kab. min erfaring med denne type
motorere er meget beskeden, så mit spørgsmål er skal man ikke også skifte
manifolden til en større nåt man skifter til en større kab????
Tonny

Fra : Sven Bent

Dato : 01-03-03 15:24

"Tonny Hoffmann" <hoffen@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> motorere er meget beskeden, så mit spørgsmål er skal man ikke også skifte
> manifolden til en større nåt man skifter til en større kab????

Det vl være meget dumt ikke at skifte den, for du får ikke meget ud af din
21mm kab. med en 17mm, eneste sted jeg lige ved de har en ny studs med 21mm
hul er www.dansk-scootertun.dk

Hilsen Sven. B

Fra : Tonny Hoffmann

Dato : 03-03-03 12:15