Begrænsere på en Quingqi Scooper GT?
Fra : Philip Oest Møller

Dato : 24-02-03 22:40

Jeg har lige fået en QuinQi Scooper GT (45 knallert) fra 97' der har kørt
1500km, og den er stort set som ny. Den er oprindeligt købt i Silvan.

Jeg vil gerne finde og fjerne evt. eftermonteret begrænsere på den. Jeg har
ikke kunnet finde noget på nettet om lige præcis denne model. Er der nogen
der kan hjælpe mig.

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Fra : Calle.

Dato : 25-02-03 13:27

Philip Oest Møller wrote:
> Jeg har lige fået en QuinQi Scooper GT (45 knallert) fra 97' der har
> kørt 1500km, og den er stort set som ny. Den er oprindeligt købt i
> Silvan.

Det var da en underligt sted at købe en knallert, kan den køre på savsmuld

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : KlausB

Dato : 26-02-03 18:11

Ja eller rå linolie

Klaus

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 25-02-03 19:42

> Det var da en underligt sted at købe en knallert, kan den køre på savsmuld

Jeg undret mig også da jeg så papirene, og i rigtig gør-det-selv stil er der
også en video med .

Men det gør jo ingen ting når man har fået den gratis og den stort set er
som ny .