Suzuki Katana
Fra : Niels

Dato : 19-02-03 12:45

Hej !
Jeg er den lykkelige ejer af en suzuki katana 99.
1 - Er der nogen her i gruppen der ved hvor jeg kan købe plastdele til min
katana, ( T.Hansen har det ikke )
Jeg mangler det skjold der sidder i forlængelse af sædet, og som går
hen over benzinpåfyldningen,
jeg har hørt ved en suzukiforhandler, der koster det næsten kr.500,- ,
kan det ikke gøres billigere.

2 - Hvis jeg skal have monteret en bagageboks, er det så nok med en
monteringsplade,
eller skal der først monteres en slags bagagebæger, nu sidder der en
slags vinge på.

Håber der er noget hjælp at få her.

Niels

Fra : Thomas

Dato : 19-02-03 18:08

"Niels" <fam-egeberg@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er den lykkelige ejer af en suzuki katana 99.
> 1 - Er der nogen her i gruppen der ved hvor jeg kan > købe plastdele til

Jeg har ikke set plastik andre steder end ved forhandlern.

> jeg har hørt ved en suzukiforhandler, der koster det > næsten kr.500,- ,
> kan det ikke gøres billigere.

Jeg tror ikke det kan gøres ret meget andreledes end at købe det ved
forhandlern. Brugte plastik stumper har jeg ikke set endnu.

Plastik er dyrt. Min katana blev totalt skadet på grund af ca 70% af alt
plastiken var ødelagt efter en bil køret ud fra ubetingetvigepligt. samt at
der var et beslag på forgaflen det var knæket. det ville ha kostet ca.10000
kr. at få den ud at køre igen.

> 2 - Hvis jeg skal have monteret en bagageboks, er
> det så nok med en
> monteringsplade,
> eller skal der først monteres en slags bagagebæger,

Det skal et bagagebæger til. Hvis du går ind på den Blå avis www.dba.dk søg
efter suzuki katana. Der er en annonce hvor der er et foto. Af en katana
hvor bagagebæren er monteret sammen med en bundplade til en box

> nu sidder der en slags vinge på.

Den skal afmonteres når der skal bagagebæger på.
bagagebægern Skal monteres der hvor vingen er skruget på (Tæt på benzin
påfyldnings studsen er der2 steder med gevind) jeg mener at vingen er
monteret der nu.

Mvh. Thomas

Fra : Niels

Dato : 19-02-03 21:12

"Thomas" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Niels" <fam-egeberg@stofanet.dk> wrote in message

> Jeg tror ikke det kan gøres ret meget andreledes end at købe det ved
> forhandlern. Brugte plastik stumper har jeg ikke set endnu.

Så er der nok ikke andre muligheder, jeg havde det på fornemmelsen

> [...]
at
> der var et beslag på forgaflen det var knæket. det ville ha kostet

Ja det var det jeg syntes, et lille plastdæksel til kr. 366,- + moms

Ja der kunne jeg se det,
mon T. Hansen har sådan en bagagebæger

Niels