Søger gode råd ang. motion/kondicykel
Fra : Camilla

Dato : 08-03-03 22:05

Hej

Jeg tænkt på at købe en god motioncykel fordi jeg gerne vil til at
dyrke noget motion og slanke mig.

Men...hvor taber man sig henne når man bruger en motioncykel? er det
kun underpartiet man taber sig på eller hvad?

Er der nogen der har nogle gode råd ang. motioncykel?

Hvilken form for motioncykel skal man vælge?

Håber nogle kan hjælpe mig lidt på vej :)

MVH
Camilla

Fra : Lars Funck

Dato : 09-03-03 10:26

"Camilla" <bummelummer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men...hvor taber man sig henne når man bruger en motioncykel? er det
> kun underpartiet man taber sig på eller hvad?

Hvor du taber dig er genetisk bestemt. Glem alt hvad de siger i TV-Shop om
at man kan punkttræne og derved fjerne lige præcist sine love handles eller
slanke lårene. Du vil sagtens kunne tabe dig ved at bruge en motionscykel,
den kan faktisk være fortrinlig til formålet. Men der er ikke nogen mulighed
for at sige om det er på benene, bagen, maven etc. det kommer ganske enkelt
an på, hvordan du er skruet sammen.

Held og lykke med det.

MVH

Lars