Mobil fra udland til dk billigst hvordan?
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 08-03-03 19:40

Hej!

Jeg arbejder for tiden i Tyskland og jeg synes Telmore er pokkers dyrt at
bruge dernede når jeg skal sende sms eller ringe. Prisen for sms svinger fra
1kr til 1.68kr og samtaler fra 10kr til 5kr afhængig at tidspunktet. Det er
Tdc's udlandspriser. Men jeg har hørt der findes nogle alternativer så jeg
kan gøre det væsentligt billigere men kan ikke huske hvilke...
Det skal være en løsning så jeg stadig kan sende sms og ringe...

Har i nogle forslag?

Mvh Søren C

Fra : Christian Lyng

Dato : 09-03-03 21:42

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan gøre det væsentligt billigere men kan ikke huske hvilke...
> Det skal være en løsning så jeg stadig kan sende sms og ringe...

Køb et Tysk taletidskort etc...

Chr.