Universal Telecom PAS PÅ
Fra : Thomas Rygaard

Dato : 08-03-03 18:33

Hej Alle

Er det kun mig som har haft uheldige oplevelser med Universal Telecom?

De lover guld og grønne skove og billige telefonregninger. Men efterhånden
som man begynder at få regninger ind af døren som ikke passer og som er
væsentligt dyrere end antaget, falmer skovene og guldet udebliver. Endvidere
kan man ikke beholde de services (fx. telefonsvarer og vis-nummer) som man
havde hos sin gamle udbyder.

Som tidligere beskrevet her i gruppen runder de også op til nærmeste hele 25
øre på udlandssamtaler, hvilket er fuldstændigt urimeligt og ulovligt.

Jeg er nu gået over til www.tele-link.dk til mine udlandssamtaler som virker
OK og har de billigste priser jeg har set i DK.

Tomasso

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-03-03 22:50

Hej

"Thomas Rygaard" <thomas@stofanet.dk> wrote:

>Er det kun mig som har haft uheldige oplevelser med Universal Telecom?

ja det er jo ikke til at vide, men jeg har benyttet dem lige siden de
kom på DK markedet, og er fuldt ud tilfreds, og de priser der fremkommer
på mine regninger passer på en prik ! - Ligeledes kender jeg ikke til de
nævnte problemer med telefonsvaret og "vis nummer" funktion, det
fungerer også som det altid hare gjort, faktisk mærker jeg ingen forskel
overhoved, ud over at UT er væsentlig billigere.

Jeg checkede lige en enkel pris på det selskab som du anbefaler til
udenlandstelefoni, nemlig Spanien som jeg ofte selv ringer til, hos
"dit" selskab var prisen kr. 2,50 pr. minut til fastnet døgnet rundt,
for den ydelse betaler jeg 70 øre pr. minut hos UT !.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Thomas Rygaard

Dato : 09-03-03 23:34

Hej Ole

Glad for at høre at andre har haft gode oplevelser med UT. Jeg prøver dem
lidt endnu.
Mht. www.tele-link.dk så er prisen 0,51 kr/min. til fastnet Spanien mod 0,71
hos UT

Bare lige for at ret skal være ret

Thomas

Fra : Bakke

Dato : 08-03-03 23:00

> [...]
Endvidere
> kan man ikke beholde de services (fx. telefonsvarer og vis-nummer) som man

Altså om du har haft dårlige oplevelser kan jeg jo ikke vide noget om.

Men jeg har selv kun grund til at være helt tilfreds med dem - der har ingen
som helst forskel været at mærke da jeg skiftede til dem. Altså bortset fra
den meget billigere regning. Og jeg har fortsat virkende vis-nummer på mit
abonnement. selv om jeg vist ikke har nævnt noget om det ved skiftet ?

Mvh

Bo