Erf. med drikke Aloe Vera?
Fra : gertfriis@andersen.m~

Dato : 08-03-03 11:08

Er der nogen der har erfaring med drikke aloevera ? Hvad hjalp det på
og hvor hurtigt ?

Fra : HAJ

Dato : 08-03-03 21:40

Gennem de sidste 7 - 8 år har jeg utallige gange undgået, at en forkølelse
er brudt ud hos mig ved hjælp af Aloe Vera juice.
Når jeg om aftenen har kunnet mærke i øjne, næse og svælg, at en forkølelse
var stærkt på vej, så har jeg før sengetid taget ca. 1 snapseglas Aloe Vera
og gurglet svælget meget grundigt og derpå sunket juicen. Så har jeg sniffet
en dråbe eller to op i hvert næsebor, og indimellem har øjnene også fået en
dråbe hver.
Sammenlagt bliver det vel 35 - 40 gange, jeg har benyttet ovennævnte
fremgangsmåde, og jeg har hver gang undgået at måtte lægge mig med
forkølelse. Enkelte gange, når alle andre har kæmpet med influenza, har jeg
ligeledes undgået at blive ramt på denne måde. Somme tider har det dog været
nødvendigt at gentage behandlingen morgen og aften i nogle dage.

M. v. h.
Henning

"Ingenting er lettere end at komplicere alting"

Fra : Brian

Dato : 09-03-03 10:45

Hej Hvis det er et godt produkt man skal bruge så vil du helt klart kunne
mærke en forskel efter 14 dage.
Det kan også hjælpe mod allagi og høfeber. Det giver også et ekstra energi
bust i hverdagen. Man kan klart mærke at man har mere energi end normalt.
Det er klart at anbefale.

Hvis du vil have flere informationer, kan du sende en mail til mig på
ronberg@hardworking.dk

mvh
Brian

Fra : Brian

Dato : 09-03-03 10:51

Min kærste har problemer med myg stik og fik resept piller imod den enorme
hævning hun fik når hun blev stukket. Efter at hun begyndte at drikke aloe
vera og holdte op med at tage pillerne, har hun kun et lille rødt mærke.

Hvor i landet bor du, så kan jeg se om jeg kan finde et arrangamang hvis du
er mere interasseret i det. Her vil du også kunne høre om mange af de
posiktive oplevelser der har været med det.
skriv evt. til mig. ronberg@hardworking.dk

mvh
Brian

Fra : Timo Jensen

Dato : 16-05-03 10:36

<gertfriis@andersen.mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der har erfaring med drikke aloevera ? Hvad hjalp det på
> og hvor hurtigt ?
Bedre sent end aldrig.

Mod astma. 2x30 ml dagligt har hos mig fjernet behov for Bricany = ingen
anfald.
Desuden har det holdt mig fri for sygdom sålænge jeg husker at tage det.
Sidste år havde jeg 5-6 lngebetændelser og en bakterieinfektion i lungerne,
foruden influenza og forkølelse. Da jeg startede på Aloe Vera gik der ca. en
uge så var astmaanfald kun historie. Efter ca. 3 måneder var det slut med
lungebetændelser.
Om det er tilfældigt ved jeg ikke, men i påsken tog jeg til jylland på
ferie, og glemte at få Aloe Veraen med, og ca. 1 uge efter begyndte en
lungebetændelse at udvikle sig (som jeg er i behandling for lige nu).
Velværet som andre nævner kan jeg skrive under på. det var så markant at
kollegerne kommenterede at jeg var belvet frisk at se på, og rap i
replikken. Jeg plejede at være træt og humørforladt.

Minmor begyndte også at drikke Aloe VEra, og hun har fået energi til
havearbejde og cykling til supermarkedet. Før havde hun slet ikke overskud
til andet end at se TV (stort set).

Kun positive erafringer herfra.

PS: Husk at sikre dig at din drik er godkendt i EU, da bl.a amerikanske
produkter ikke lever op til de strenge krav vi har herovre.

Timo
procella@post(et).tele.dk erstat post(et) med post1