Dykkercentre i Texas?
Fra : Kim H. Nielsen

Dato : 07-03-03 13:31

Hej,

Kender I nogle anbefalelsesværdige dykkercentre i nærheden af byerne "San
Antonio" eller "Corpus Christi" i Texas??

Mvh Kim Nielsen

Fra : Jacob Mortensen

Dato : 07-03-03 14:54

"Kim H. Nielsen" <k.nielsenNOSPAM@widex.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Kender I nogle anbefalelsesværdige dykkercentre i nærheden af byerne "San
> Antonio" eller "Corpus Christi" i Texas??
>
> Mvh Kim Nielsen

Hej Kim!

Jeg var en måned i Corpus Christi sidste sommer, og der prøvede jeg at
undersøge mulighederne for dykning. Der skulle vist være mulighed for at
lave nogle ok dyk under nogle boreplatforme i den mexikanske golf. Efter
sigende skulle der være rigtig god visibility. Men vi droppede ideen, da
priserne vi fik oplyst på et par foskellige dykkersteder var lidt for
pebrede til os - 1500-2000 kroner for 3 dyk incl. leje af udstyr. (det kan
godt være at det er prisen???? men det var lidt for meget til vores
studenterbudget kunne klare.)

Håber det har givet lidt opklarende oplysninger...

Jacob Mortensen

Fra : Kim Nielsen

Dato : 08-03-03 13:46

Mange tak for info!

Har du navn eller adresse på nogle af de dykkersteder I kontaktede??

Mvh Kim

Fra : Michael Lancaster

Dato : 10-03-03 22:51

Prøv www.padi.com divecenters and resorts - de altovervældende fleste centre
er padi centre i USA, alle padicentre i verden kan man finde i deres
database og for USA´s vedkommende opdelt på stater. Der er ikke nogen
begrænsninger på deres hjemmeside og du behøver ikke være padi-dykker for at
logge ind. Kun den professionelle del kan du ikke komme ind på hvis du ikke
er aktivt medlem som dykkerleder eller instruktør i PADI.

Michael

Fra : Julie og Søren

Dato : 12-03-03 20:45

Prøv at se www.fatboyscuba.com
Ham Fat Boy har beskrevet alle de steder i Tx han har dykket og det er ikke
så lidt.
Du kan evt. også maile ham om priser og centre, han er alletiders fyr (hils
fra Soeren, Denmark). Han hjalp mig da jeg var derovre.
mvh Søren