Tørdragt kursus i weekenden
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-03-03 23:15

Hej NG

Er der nogen som kender et sted på sjælland som holder tørdragtskursus i den
kommende weekend??

Min klub holder godt nok et selv d. 19/3, men den dag kan jeg ikke...

Jeg ved godt at der var en der spurgte i sidste uge om det samme, men det
var jo om sidste weekend!

M.v.h.
Thore

Fra : Campione

Dato : 06-03-03 08:27

Hej Thore.

Jeg ved godt det ikke er det du spørger om, men måske det alligevel kan
hjælpe dig. Hvis du bare vil have et tørdragtskursus for at lære at dykke i
en tørdragt er det ikke sværere end at du kan tage ud med ex. to erfarne
tørdragtsdykkere fra din klub og så tage et stranddyk, i læ for vind og vejr
i din nye tørdragt og lære det den vej rundt.

Selv er vi i svømmehallen med elever i øjeblikket og hvis din klub er på
samme måde vil det være indlysende at starte med en tur i poolen.

Hvis dit formål med kurset er at prøve en tørdragt, kan jeg ikke hjælpe med
andet end igen at foreslå en tur i svømmehallen.

--
Sinc Steen Morthorst
Campione 2002

Fra : tSmit

Dato : 06-03-03 16:22

Jeg tager på kursus søndag:

OCEAN DIVE EXPLORES - SØNDRE FASANVEJ 47 - 2000 FREDERIKSBERG - TELEFON:
3833 7778
Datoerne for kurserne er:
Søndag 9/3-03 kl. 09.00-16.00
Søndag 6/4-03 kl. 09.00-16.00

Mvh.
Troels

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-03-03 17:52

"tSmit" <REMOVETHIStroels_smit@hotmail.com> wrote in message
> Jeg tager på kursus søndag:

Det gør jeg også... han nævnte dig faktisk i telefonen..
Måske skal vi makkere?

Thore

Fra : S.Arnvig

Dato : 06-03-03 19:47

"tSmit" <REMOVETHIStroels_smit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tager på kursus søndag:
>
> OCEAN DIVE EXPLORES - SØNDRE FASANVEJ 47 - 2000 FREDERIKSBERG - TELEFON:
> 3833 7778
> Datoerne for kurserne er:
> Søndag 9/3-03 kl. 09.00-16.00
> Søndag 6/4-03 kl. 09.00-16.00