Skærme
Fijala 3554
Medion 17" TFT monitor
Fra : sfc

Dato : 05-03-03 14:27

Hej

Vores kontormand skal have en ny skærm, og har set at de har en Medion 17"
TFT monitor i metro til 2639,- (3298,75)
Model MD9494AK 1280*1024 75Hz. Kontrast500:I. Lysstyrke 250 cd/m2. Indbygget
højttaler.

Vi ved ikke noget om fladskærme, så håber i kan hjælpe lidt..
Er denne skærm noget værd, eller er der en anden skærm i samme prisklasse
som i vil anbefale?

Mvh sfc

Fra : Demos

Dato : 05-03-03 15:04

sfc <sfc@worldonlineFJERN.dk> wrote:
> [...]
>
> Vi ved ikke noget om fladskærme, så håber i kan hjælpe lidt..
> Er denne skærm noget værd, eller er der en anden skærm i samme

Datatid har i deres martsnummer en kort test af en Medion 17" TFT skærm -
det kunne være den du refererer til. Den fik ok kommentarer med på vejen
scorede så vidt jeg husker *** for ydelse og ***** for kvalitet/pris.

Fra : sfc

Dato : 06-03-03 12:08

> Datatid har i deres martsnummer en kort test af en Medion 17" TFT skærm -
> det kunne være den du refererer til. Den fik ok kommentarer med på vejen
> scorede så vidt jeg husker *** for ydelse og ***** for kvalitet/pris.

Takker for svaret, ser lige om jeg kan få fat i Datatid fra marts så...

Mvh sfc