længde på unlock kode?
Fra : Michael

Dato : 05-03-03 12:47

Hej
Er der forskel på længden af operatørlåsekoden på en nokia og en
ericsson. jeg ved at længden på koden til en nokia er 10 tal, er det
også det på en ericsson?

mvh
Michael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-03 12:53

Michael skrev:

>Er der forskel på længden af operatørlåsekoden på en nokia og en
>ericsson. jeg ved at længden på koden til en nokia er 10 tal, er det
>også det på en ericsson?

Ikke nødvendigvis. Der er ingen 'regler' for det - mobilproducenterne
kan gøre som det passer dem - og koderne kan sagtens have forskellig
længde efter hvilken telefon (både mærke, men også model) der er tale
om.

Hvorfor?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Helmut Lotti

Dato : 05-03-03 13:06

> [...]
> kan gøre som det passer dem - og koderne kan sagtens have forskellig
> længde efter hvilken telefon (både mærke, men også model) der er tale

Længden af unlock koden afhænger også af operatør!
Ex. er unlock koden til Nokia 6310i og 3510 låst til Sonofon, på 15 cifre
mod almindeligvis 10 cifre!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Michael

Dato : 05-03-03 13:38

>Ikke nødvendigvis. Der er ingen
> [...]

Fordi jeg sendte mit IMEI nummer til telias som så sendte mig
unlock koden og en guide til at unlocke en nokia, og jeg har en
Ericsson T65?!?. jeg spørger fordi jeg pt sidder på mit arbejde og
først kan prøve koden når jeg kommer hjem... tror i koden de har
tilsendt mig vil virke på min ericsson?

mvh
Michael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-03 13:50

En gut der kalder sig "slet QZ8M1" skrev:

> [...]
>Ericsson T65?!?. jeg spørger fordi jeg pt sidder på mit arbejde og
>først kan prøve koden når jeg kommer hjem... tror i koden de har

Koder til T65 er på 8 cifre.

Det kunne du da bare have spurgt om :)

Venligst,
Lasse Hedegaard