Billig Dykning i Caribien
Fra : Jeppe

Dato : 04-03-03 15:12

Med hjælp fra moderne teknologi, kan du nu tage på dykkereventyr i Caribien,
uden egentlig at være der.
Dette må være en bombe under både klubber og dykkercentre...
http://gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld.asp?SWAnmeldID=1665

Mvh
Jeppe

Fra : Jens Didriksen

Dato : 04-03-03 17:01

Yep - jeg har selvfølgelig testet spillet på min søns (ok - det ER min...)
Playstation.

Selve introen på 200 meters dybde er cool hvor man svømmer rundt inde i
nogle gange og kan lyse op og ned samt til siderne med sin lygte, imens man
venter på at blive spist...

Men selv spillet er lidt kedeligt og langtrukkent. Man skal samle point for
at kunne købe bedre udstyr m.v., men det virker sgu kedeligt.

Desuden er selve dykkerdelen hurtigt overstået - vi snakker minutters
dykning og ikke de sædvanlige 20-30 minutter.

Men alt i alt bør man lige prøve spillet. Det er faktisk flot lavet m.h.t.
undervandscenerne og fornemmelsen. Nogle steder kan man leje det, f.eks. hos
Blockbuster (det gjorde jeg) og så hygge sig en aften med det.

Didrik
- der godt ved han nu bliver flamed for at være en net-dykker... (selv om
jeg i aften er på vej i svømmehal med elever)

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 04-03-03 23:17

Jens Didriksen:

> (selv om jeg i aften er på vej i svømmehal med elever)

Er du begyndt at undervise igen? Hvor/hvilke kurser?

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.de/>

Fra : Jens Didriksen

Dato : 05-03-03 17:24

> Er du begyndt at undervise igen?

Nej. Jeg giver bare en hjælpende hånd med hvor det behøves hos Michael fra
Østjyllands Dykkercenter her i Horsens.

Didrik

Fra : frog256

Dato : 05-03-03 12:54

"Jeppe" skrev d. 04-03-03 15:12 dette indlæg :
> [...]
Caribien,
> uden egentlig at være der.
> Dette må være en bombe under både klubber og dykkercentre...

- Man ka' faktisk godt dykke i Caribien uden at gå totalt fallit (alt er
selvfølgelig relativt-).. Jeg er lige kommet hjem fra 3 uger på Tobago.
Det er den sydligste caribiske ø udfor Venezuela - dvs. ingen tyfoner,
27 grader vand året rundt og masser af liv grundet næring fra
Orinocofloden i nærheden. Og så er der ikke ret mange amerikanere,
hvilket sikrer rimelige priser.
Vi dykkede med Bjarne Olsens shop
http://manfridaydiving.dk/index3.htm
som fungerede fint. Vi så, ud over bunker af blandede fisk, adskillige
hammerhajer på få meters afstand samt en nurse - og en del skilpadder &
stingrays.
Facts:
Fly- BA eller Condor har ugentlige afgange, ca 12 timer incl. skift i
Heathrow / Frankfurt, ca. 7000 Kr
Inkvartering ( vælg endelig Charlotteville, en lille fiskerby med få
turister) ca. 50-60 USD for en lille lejlighed med køkken- billigere
hvis man er flere til at dele noget større.
Dyk: 32 USD / stk, 25 USD efter de første 10
Rom:1 flaske (god kvalitet) 10 USD..

Og så er "de infødte" utroligt flinke & afstressede -Yeah man...

Hilsen Lars A.

http://www.kandu.dk/